RSS Feed

Region AddIn

Jako że jestem maniakiem “regionów” w Visualku [pozdrowienia dla Robo-Nogi :] ] bardzo się ucieszyłem gdy znalazłem fajny add-in pod vs-a dający nowe możliwości związane własnie z regionami .

Region AddIn

Najważniejszym dodatkiem jest możliwość wrzucania zaznaczonego tekstu w Nowy region lub w już istniejący Region. Jako że moja struktura kodu w klasie podzielona jest na regiony takie jak Pola prywatne publiczne , metody prywatne publiczne , konstruktory itp. często kończę z metodami porozrzucanymi po całym kodzie. W momencie tworzenia po porostu nie mam czasu na badanie czy to odpowiedni region. Dzięki temu Add inowi w łatwy i szybki sposób mogę sobie uporządkować kod.

fajne by było jakby ten add in mógł automatycznie sprawdzać czy wszystko jest w odpowiednich regionach… może jak obadam jak się robi wtyczki to sam zrobię taki bajer.



Leave a comment