RSS Feed

Svn + VisualStudio

Ostatnio pisząc coś w Javie pod NetBeansem odkryłem , że IDE można fajnie i przyjemnie zintegrować z Svnem.

W VisualStudio nie było takiej opcji. Wiedziałem że przy Visual Team System można korzystać z microsoftowego systemu kontroli plików ale kiedyś się tym bawiłem z kolegą i hmm no jednak Svn jest przyjemniejszy. Poszperałem w necie i znalazłem 2 add iny integrujące Svna z IDE Visuala.

Visual Svn – płatny
Ankh Svn – darmowy

Wiadomo co wybrałem zainstalowałem i przetestowałem 😛

Ankh Svn potrzebuje działającego Tortoise ponieważ korzysta z niego podczas komunikacji z serwerem. Mile się zaskoczyłem gdy Ankh bez problemowo zintegrował się z Tortoisem i wykrył aktualne repozytorium. Nawet nie musiałem nic ustawiać po prostu odpaliłem visuala i mogłem już commitować [ Oj nacommitowałem dużo bo jaka to jest frajda móc commitować z visuala :D]. Super że IDE wyświetla które pliki są aktualnie lockowane pisząc w teamie można łatwo zauważyć który plik ktoś aktualnie modyfikuje.

Więcej screenow prezentujących ankha

Leave a Reply

